سنگ آنتیک چیست؟
مارس 10, 2020
مزایا و معایب سنگ آنتیک
ژانویه 30, 2021

سنگ های آنتیک امروزه به یکی از انتخاب های جذاب و هوشمندانه برای طراحی ساختمان ها تبدیل شده است.

این نوع از سنگ ها به دو دسته سنگ های طبیعی و مصنوعی تقسیم میشود.

سنگ های طبیعی مستقیما از سنگ های معدن در طبیعیت استخراج میشوند و دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.

سنگ های مصنوعی نصف از سنگ های طبیعی و نصف از مواد دیگری ساخته میشود.

سنگ های آنتیک دارای طراح های متنوع برای دکوراتیو ساختمان شما میباشد که میتوانید در بخش های مختلف ساختمان از بهره مند شوید تا زیبایی ساختمان شما را چندین برابر کند.

سنگ آنتیک به دلیل مقاومت در برابر گرما مناسب طراحی های شومینه میباشد که زیبایی شومینه های شمارا به طور چشمگیری خاص میکند. وامروزه برای جلوه دادن بیشتر به شومینه های خود از سنگ های آنتیک در طراحی آن استفاده میکنند.

از این سنگ برای دیوارهای پذیرایی ونمای ساختمان ها استفاده میشود.نمای ساختمان ها یک امر بسیار مهم میباشد که برای زیباتر شدن آن میتوانید از سنگ های آنتیک بهره بگیرید.به دلیل اینکه مقاومت بسیار بالایی در برابر برف،باران دارند و میتوان پس از مدتی آن ها را تمیز کرد.

امروزه طراحان برای خاص تر شدن نمای داخلی خانه از سنگ های آنتیک برای پشت تلویزیون ها استفاده میکنند که این طراحی بسسار مناسب متازل مسکونی میباشد.و میتوانید با توجه به سلیقه خود آن را سفارش دهید.

یکی دیگر از کاربرد های این سنگ استفاده از آن برای ستون های داخل ساختمان میباشد. که یک گزینه مناسب برای جذاب شدن ستون های داخل خانه به شمار می آید.تا جلوه ای چند برابر به خانه های شما بدهد.

سنگ های آنتیک دارای تنوع بسیار زیاد در طراحی و رنگ آن میباشد که میتوان به صورت ویژه از آن در دیواره های راه پله ها و ورودی در ها به صورت خاص استفاده کرد.

سنگ های آنتیک بسیار مورد توجه در منازل مسکونی به ویژه برای راه پله های خانه های دوبلکس و نمای پشت مبلمان قرار گرفته است.

این نوع از سنگ های در تمامی مکان های عمومی و منازل شخصی و نمای بیرونی ساختمان ها کاربرد دارد.و میتوانید بنا یه سلیقه خود نوع و رنگ این سنگ ها را انتخاب نمایید.